torsdag 11 februari 2010

Tygprov




Nu har jag fått bilder på hur de första tygerna ser ut. Vad tycker Du? Jag tycker att dem ser jätte-mysiga ut, man får ju tänka att ett foto är inte exakt som i verkligeheten men jag längtar tills att dem kommer hem :o). Kaninerna är 6cm höga och 2,2cm breda. Jag har fått förfrågan från många om det är ok att förbeställa, jag har tagit emot en hel del beställningar men det går fortfarande att göra en förhandsbeställning om man vill. Tyget ligger på 150 cm bredd och kostar 160:-/meter. Dem beräknas att anlända om en vecka så är du intresserad av tyget skicka mig ett mail. Jag håller på att konstruera min nya hemsida men fram tills att den är färdig så går det även bra att maila mig på dorfan@hotmail.com

10 kommentarer:

Liza sa...

Ser fina ut, men det ser ut som att trycket ligger ovanpå tyget? Dvs sådant som spricker om man drar i det?

Gulludden sa...

Jag har inte fått hem tyget ännu men det är en känd fabrik som är känd för att leverera bra kvalitet. Det är samma fabrik som bla. barnklädersmärket Gangstar använder sig av. Naturligtvis ska det inte spricka när man drar i tyget.

Anonym sa...

Wow vilka häftiga tyger, vilka roliga färgkombinationer, jag vill gärna ha dessa tyger! // Carola

Anonym sa...

Jaa, vad kul att dem snart kommer, jag skickar dig ett mail på min beställning :o) Kram Maria

Ahlard sa...

Åh superfint:) Min favvo är den turkos/orangea längst ner. Lycka till!/Johanna

Elin sa...

Supersnyggt!!! Det här kommer bli succé. Jag ska beställa lite tyg. Återkommer. :)

Anonym sa...

Jätte-fina tyger. Dem är fina alla tre. Vill ha alla dessa:o) Kram Helena

Lilla Gryn sa...

Hej, svarar dig här angående din fråga om mönster. Jag använder Gynters byxmönster som bas och sen har jag lagt till lite, fixat en mall för fickor m.m.
Men grunden är Gynter.

Fin blogg du har, roligt att du hittade till mig.

// Astrid

Millygarden sa...

Halloj där!

Superläckra tyger du designat fortsätt sådär så kommer det gå jättebra för dig!

Kram Marina

gullhjärta sa...

Vad fina de är allihopa! Jag återkommer med beställning! :)